Perreman: Du har mycket goda poänger i det du skriver. Givetvis är den allra största publikdragaren resultaten/status på match. Det jag vill framhäva att man ska satsa på/utnyttja är det lukrativa läge vi befinner oss i nu med storsatsning, att väcka glöd hos de som tvivlar eller är unga. Finns goda möjligheter att låsa upp livslånga engagemang i en period som denna.
Medan jag skrev detta mottog jag denna. BRA TIMRÅ 😏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Medan jag skrev detta mottog jag denna. BRA TIMRÅ 😏