1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2375431

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Jag hoppas att Rattie inte gör mål. Hur han blir välkomnad bryr jag mig inte om även om jag tycker det vore lågt att bua. Det hoppas jag verkligen inte sker, tror inte det gör det heller. I övrigt får väl de som vill applådera lite extra göra det, nåt tifo tycker jag inte han behöver

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag tycker att han ska få nån typ av välkomnande. Svårt för mig att glömma vad han gjorde för oss

Sv: Apropå nånting...
Timrås insta nyss. Märkligt om han inte är med i morgon
Uppladdat:

500x0-img20220921120103.jpg


Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tifo för en spelare som spelade här en säsong, absolut gjorde det jättebra men en säsong vi hamnade sist, hoppas jag innerligt att vi har vett nog att avstå. En värmande applåd för gott deltagande kan jag absolut bistå med. Extravagant hyllande får våra trogna krigare ta del av.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer