Dubbeld: Även om man hade hoppats på ett hårdare straff, med hänsyn till att Timrå möter just LHC imorgon, är väl ändå detta ändå någonstans rimligt. Givet att det är första gången det händer förstås.
Dubbeld: Alldeles för fjuttiga straff. Då kan man filma till sig en utvisning och ta 3 poäng bara. Och dom få gångerna man åker dit så skrattar klubben och ger 5 lakan extra på nästa lön...sjukt!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer