Dubbeld: Även om man hade hoppats på ett hårdare straff, med hänsyn till att Timrå möter just LHC imorgon, är väl ändå detta ändå någonstans rimligt. Givet att det är första gången det händer förstås.
Rip Kirby: Det maximala straffet för en filmning är väl 5k böter, kan bli högre summa om man är återfallsförbrytare har jag för mig. Men man blir aldrig avstängd.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer