Rip Kirby: Det maximala straffet för en filmning är väl 5k böter, kan bli högre summa om man är återfallsförbrytare har jag för mig. Men man blir aldrig avstängd.
{8179}: Jag känner inte till graderna när det gäller straffskalan, men säger du så är det så. 5 k max alltså. Jag hade ju kunnat tänka mig det beloppet som ett minimistraff. Nej, jag hade väl någonstans önskat en avstängning, mest för att vi skulle slippa möta honom imorgon.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer