{9829}: Family first. Men trist att Hanzl bara spelat 1 av 3 matcher. Svårt för Hanzl att komma igång när han inte spelar match kommer ta flera matcher och kan inte spela ihop sig med Dahlen. Klar försvagning att han inte är med. Hoppas att detta blir sista matchen han är borta han behövs verkligen!
Röd och vit hockeydynamit! Gå för 3p ikväll. Sätt chanserna spela bra defensivt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Röd och vit hockeydynamit! Gå för 3p ikväll. Sätt chanserna spela bra defensivt.