Synct: Problemet är tre, det finns inget spel i egen zon, det finns inget spel i mittzon och det finns inget spel i anfallszon, vi försvarat, får vi tag i pucken ut ur zon med den bara, ingen tar emot i mittzon och råkar någon få tag på den där så är det att slå ner pucken i anfallszon och bli av med den. Andra perioden kommer att bli värre då det är samma spel men längre till avbyten, detta blir en lång kväll.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.