1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614775 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2378681

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2022-09-24
Sputnik: enligt Ante har dom ju bara tränat försvarsspel på försäsongen. Kanske dags nu att träna anfallsspel. Föra puck ur mittzon och in i anfallszon på ett käckt sätt. Njaee, säsongen är lång och jag är inte ett dugg orolig att Ante och laget kommer kunna styra upp det här på rätt sätt. Herrejävlar, laget är nytt och det tar tid att få ihop grejerna. En förlust är ingen förlust.

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2022-09-24
{9386}: Ja och en förlust kan snabbt bli till 2,3,4 och 12. Det vittnar förra säsongen om nått om.
Jag hade också sagt att en förlust är ingen förlust OM vi faktiskt imponerat i de 2 föregående matcherna, men med tanke på att vi bara spunnit vidare på samma sätt så var den här förlusten mer förväntad än en
"dålig dag på jobbet".

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.