1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2379239

Sv: Apropå nånting...
Smetovish: Råkade zappa förbi deras match och var tvungen att kolla om jag hade ljudet på, ruggit tyst får man säga

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
eltifoso: Har airpods i och tittar från mobilen. Nickade på riktigt till halvvägs in. Tycker ändå inte matchen är så horribelt dålig, inget publikfrieri men höll mig vaken till alla Timrås matcher förra året och det var betydligt värre hockey stundtals.
Är väl mer att det blir något trött mys-sorl av ljudet i arenan. Har aldrig somnat till hockey innan.

Sv: Apropå nånting...
eltifoso: Verkligen. Sedan som spelare blir man heller inte mer taggad vid introt när man får äntra isen till Whatever you want med Quo. Hur någon kunde tycka det var ett bra låtval förstår jag inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...