eltifoso: Har airpods i och tittar från mobilen. Nickade på riktigt till halvvägs in. Tycker ändå inte matchen är så horribelt dålig, inget publikfrieri men höll mig vaken till alla Timrås matcher förra året och det var betydligt värre hockey stundtals. Är väl mer att det blir något trött mys-sorl av ljudet i arenan. Har aldrig somnat till hockey innan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Är väl mer att det blir något trött mys-sorl av ljudet i arenan. Har aldrig somnat till hockey innan.