{7043}: Va in på Brynäsboken och läste igår. Deras egna supportrar är inne på samma sak, i den grad att man kom med förslag att bjuda in andra lags supportrar (fotboll och bandy) från närområdet för att höja stämningen. Och med "bjuda in" pratades det om gratis biljetter eller varför inte en lön rent av.. Ja ni förstår nivån.. Stämningen och upplevelsen måste höjas, inte bara på supportrar, utan kring hela evenemanget i ERP 😅
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...