1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2379403

Sv: Apropå nånting...
{7043}: Va in på Brynäsboken och läste igår. Deras egna supportrar är inne på samma sak, i den grad att man kom med förslag att bjuda in andra lags supportrar (fotboll och bandy) från närområdet för att höja stämningen. Och med "bjuda in" pratades det om gratis biljetter eller varför inte en lön rent av.. Ja ni förstår nivån.. Stämningen och upplevelsen måste höjas, inte bara på supportrar, utan kring hela evenemanget i ERP 😅

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Brynäs leder, gravt behov av positiva resultat och trycker ner Örebro rejält. Ändå helt död stämning i arenan. Är fan förbluffad.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...