FBK har 4-12 på två matcher mot SAIK så de lär nog spela grymt defensivt på lördag vilket borde gynna vår galanta offensiv.
Inlägg: 2381107
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Har vi världens slappaste journalister här i stan, aldrig några följdfrågor på presskonferenserna?
+ 15