{9908}: orkar inte kolla upp men vart ligger dom ute
Inlägg: 2381194
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ja herregut! Vicken tur vi har La Legga!
Var ä vår ” Stars ” ??
Vi blev ju helt uppsnurr i vårt territorium!
Nä jövla uppryckning nu till imorgon nä Karlsta komm?
Nu vänt än på att Bolage ska öppna!
Trevlig helg å sug å Svälj 🥳
Var ä vår ” Stars ” ??
Vi blev ju helt uppsnurr i vårt territorium!
Nä jövla uppryckning nu till imorgon nä Karlsta komm?
Nu vänt än på att Bolage ska öppna!
Trevlig helg å sug å Svälj 🥳
+ 2