Ja herregut! Vicken tur vi har La Legga! Var ä vår ” Stars ” ?? Vi blev ju helt uppsnurr i vårt territorium! Nä jövla uppryckning nu till imorgon nä Karlsta komm? Nu vänt än på att Bolage ska öppna! Trevlig helg å sug å Svälj 🥳
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Var ä vår ” Stars ” ??
Vi blev ju helt uppsnurr i vårt territorium!
Nä jövla uppryckning nu till imorgon nä Karlsta komm?
Nu vänt än på att Bolage ska öppna!
Trevlig helg å sug å Svälj 🥳