Walle2: Kärlek till dig också och välkommen hit igen när du känner för att prata om vilka som kan tänkas ta SM-guld och hur högt i poängligan Jonte till slut kommer hamna 🥰
Walle2: Tar vi inte guld i år gör vi det inom 5 år förhoppningsvis. Vi har många killar med långa kontrakt. Alla hemvändare gör en långsiktig satsing i Timrå. Det år inte i år vi ska ta guld, men jag och en del andra anser att vi har chansen om vi får ihop allt och våra stjärnor växlar upp. Wedin har nyss börjat spela tex.
Hoppas löven eller Modo går upp. Vi behöver fler norrlandslag i SHL
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer