+ 1
Inlägg: 2381231
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
Zäta75:
"Hoppas löven eller Modo går upp. Vi behöver fler norrlandslag i SHL"
Nu var du rolig! Det finns ju inga betydelsefulla norrlänningar i Americanos, de som spelar i avgörande skeenden är med kraftig slagsida engelsktalande.
MoDo är dock välkomna, annars får det bli ÖIK.
"Hoppas löven eller Modo går upp. Vi behöver fler norrlandslag i SHL"
Nu var du rolig! Det finns ju inga betydelsefulla norrlänningar i Americanos, de som spelar i avgörande skeenden är med kraftig slagsida engelsktalande.
MoDo är dock välkomna, annars får det bli ÖIK.
+ 3
Hoppas löven eller Modo går upp. Vi behöver fler norrlandslag i SHL