1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2381805

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
DenRöda: Fortsätter Timrå att spela det slarviga och oansvariga spelet vi sett hittills så blir det torsk 1-4. Kan man börja komma upp i en acceptabel nivå så har vi en chans men fbk är alltid tuffa att möta. Dessutom har vi inte kunnat visa upp nån direkt hemmafördel trots massivt stöd från publiken. Jag tror på torsk.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
{297}: Lite så tänker jag också. Vi vet dock att detta lag kan spela propagandahockey när alla spelare är på topp. Ingen har egentligen bevisat det ännu. Om Första 2 kedjorna är på hugget från början idag, så kan vi leda med 2-0 första 2min av matchen. Vi ska också ha i åtanke att Färjestad rest från Värmland. Så lite trötta ben kan finnas där.
Som Timråit så vill man aldrig jinxa såklart så jag säger att det blir en uddamålsförlust 2-3.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.