mikenomad: Nejnej! Vi TROR inte. Vi vet! Det vi inte vet dock är hur många många matcher det kommer vara propagandahockey denna säsong. Det kan likaväl bara vara 1-2 matcher. Jag tycker ändå att vårat lag är lite som Färjestads förra säsongen. Får vi bara in mer hårt arbete och struktur som Ante säger så kan det funka hur bra som helst.
Jag måste försöka ställa in mig på förlust idag. Skitsvårt är det för jag vet potentialen i truppen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag måste försöka ställa in mig på förlust idag. Skitsvårt är det för jag vet potentialen i truppen.