1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2381832

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Sputnik: Sant. Vi gör oss själva och laget en otjänst om vi går och väntar på det där självspelande propagandapianot som bara ska köra över motståndarna. Vad vi byggt däremot är ett lag med vinnarskallar och som har hjärtat på rätta stället. Det tycker jag redan har visat sig och det kan bära långt

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
mikenomad: Röd och vit hockeydynamit! Det blir fullsatt och ett jävla tryck idag precis som jag förutspått.

Om Hanzl spelar vinner vi. Om inte blir det tufft. Halloran sätter en till idag och Wedin får även han måla.

Forza Timrå IK!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.