{9566}: Absolut, tänker mer på varför vi inte ligger rätt. Är det inte sånt man tränar på på träningarna? Denna match borde användas i utbildningssyfte i hur man kan agera mer resolut.
Tycker mig också se en tendens att våra offensiva pjäser är för långsamma hem. Tvåvägsspelet brister.
Och varför kan inte forwards driva med pucken mer? Nu hänger det på att en back försöker hitta en forward som står hundra meter bort. Ibland får de använda kikare för att hitta varandra
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.