1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2382169

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Tigerhjärta: Det var ingen straff. Kompensation.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Ordet "kompensation" verkar vara återkommande. Det förklarar den konstiga bedömningen.

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Olli Hahl: Absolut ingen straff. Domarna är för dåliga och tar dåliga beslut, det som är sjukt är att timråpubliken inte sätter mer press på domarna. Det kanske inte låter igenom teven men det måste bli en vägg av burop varje gång en timråspelare faller för att bryta ner domarna.

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Olli Hahl: Nu stänger Mitell igen den här tillställningen.

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Olli Hahl: Jo det var straff, EA var förbi men blev hakad och dragen i tröjan, solklar straff egentligen.

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Bedrövligt IK

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.