Tigerhjärta: fbk spelaren håller Andersson i shortsen med sin vänstra hand.
Otroligt billigt! Så billigt att det är patetiskt!
Å andra sidan…
LaLeggia får en tvåa för en hooking där han inte rör fbk spelaren som filmar till sig en tvåa.
På samma vis som den där jävla fbkaren som skuttar i sargen.
Fjolligt beteende.
Det är den nya hockeyn.
Jag är på väg in mot ett liv som arbetsnarkoman ist.
Det är ger mer feelgood än det här!
Jag blir så förbannad när jag ser det här ovärdiga beteendet som ishockeyspelare har lagt sig till med att vara stolta över.
Det jag vill att det ska leda till är: mindre tv pengar och tomma läktare och i förlängningen kan dessa svagsinta ynkryggar kan gärna få sitta hemma i sina soffor och spasma omkring som om jordbävning pågår!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Otroligt billigt! Så billigt att det är patetiskt!
Å andra sidan…
LaLeggia får en tvåa för en hooking där han inte rör fbk spelaren som filmar till sig en tvåa.
På samma vis som den där jävla fbkaren som skuttar i sargen.
Fjolligt beteende.
Det är den nya hockeyn.
Jag är på väg in mot ett liv som arbetsnarkoman ist.
Det är ger mer feelgood än det här!
Jag blir så förbannad när jag ser det här ovärdiga beteendet som ishockeyspelare har lagt sig till med att vara stolta över.
Det jag vill att det ska leda till är: mindre tv pengar och tomma läktare och i förlängningen kan dessa svagsinta ynkryggar kan gärna få sitta hemma i sina soffor och spasma omkring som om jordbävning pågår!
Broadway artister!