Ahpl: Har nog tankarna mycket på andra håll just nu kanske. Förhoppningsvis kan han fokusera mer när knodden kommit, än att när som helst behlva vara beredd på att åka iväg ifall frun skall föda mitt i match.
Sputnik: Hoppas att det är så. För övrigt dock Stenqvist har faktiskt höjt sig ganska rejält sen första matchen tycker jag och visar en ganska bra utvecklingskurva, tycker han varit bra idag också
Sputnik: Tomkins för tyvärr en bra match också. Vi ska väl vara ärliga och säga att vi spelar mot svenska mästarna. Man hoppas att man kan hitta något att surfa vidare på i tredje åtminstone.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.