Dä ä fan tacken för att Bert Ollas hiss i take! Nä dä håll int! In mä Jalle å nacka inför måle! Nu rinn gravexplorrn lätt ikväll i strupuslingen! Nu bryt vi ihop å komm igen!! Vi ge fan ALDRIG upp…
Den här matchen påminner ganska mycket om några av matcherna mot FBK i fjol.... tyvärr.
Behållningen för mig är ändå vår Sheriff. Jag njuter hur han i många sekvenser ser ut att spela mot juniorer. Ser ofta löjligt enkelt ut när han tar pucken av motståndare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.