Timrå börjar kämpa när vi ligger under med 1-4, men aja man kanske hade kunnat kämpa redan från början av matchen.
Spelar ingen roll om vi möter förra mästarna, vi har haft samma spel nu i några matcher. Skillnaden är bara att vi möter ett lag som faktiskt kan göra något med dessa bjudningar.
Jävla ekokammare måste det vara i omklädningsrummet, ingen kritik på medspelare för hur fan kan man låta det se ut såhär.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer