{9566}: Hade det inte sett exakt likadant ut i alla andra matcher men att motståndarna då har varit ineffektiva så hade jag kunnat hålla med dig. Det är inte FBK som är extrembra idag utan vi ger bort denna match.
Det är dags för den stora sågen både internt från spelare men också tränarkojan. Ok att vi förlorar matcher på att det är ett skickligare lag på andra sidan, men det är inte ok att torska på detta sätt, eller att fortsätta spelmässigt som vi gjort de första 5 matcherna vill säga.
Skellefteå på torsdag nästa vecka lär bli en rejäl väckarklocka om inte nivån höjs ordentligt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.