1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2382411

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Sputnik: Jag är inte orolig sett till säsongen som helhet. Per Svensson ser inte kry/ok ut, Wedin är totalt matchotränad. Hanzl-Dahlen-Halloran nykomponerad. Lander & Pettersson har inte hittat ”SHL-hockeyn”

Spontant känns det lite som att Ante (utifrån sin bakgrund i FBK) har fokuserat lite för mkt på FBK`s spel än att Timrå spelar sitt! Som sagt Färjestad vinner en stategisk tränarseger däe de stänger ner mittzon och våra uppspel sedan är de kliniska framåt och gör de mål som krävs samt får hjälp av en målvaktstavla.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.