Dubbeld: Nu lär väl Hanzl få sitt barn innan nästa match på torsdag eftersom det nu gått 2v så de lär sätta igång så barnet kommer vilken dag som helst. Så förhoppningsvis spelar han alla matcher i fortsättningen och kan bli ännu bättre när han får energi av födseln och hans tankar skingras.
Jag ser en stor uppsida i alla våra återvändare, men vi måste få ihop det tillsammans som ett lag. Nu kör alla mest för sig själva när uppspelen inte sitter.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.