Zäta75: Backsidan är långsam och trubbig. Känns felbyggt. Vad skulle vi med Eronen till egentligen? Varför tog man inte in en spelare med styrka i skridskoåkning osv. Istället ännu en långsam back när vi redan har Erixon, Strömberg och Svensson. Vi får se till att klara av den här säsongen, så kan man börja bygga laget efter hur hockeyn spelas idag, det vill säga med FART. Även forwardsidan är långsam.
+ 3