+ 5
Inlägg: 2382783
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
DenRöda: Där är jag med dig. Jag ifrågasätter bara den här "islossningen" som mer eller mindre naiva supportrar tycks gå och vänta på. Finns inget som talar för att nån sån är i antågande tycker jag. Vi är ett lag för den nedre halvan och kan vi fortsätta ha det här poängutfallet kommer serien sluta i framgång för oss men då tror jag vi måste bli betydligt mer cyniska i vårt spel. Och disciplinerade
+ 5
Vårat lag berör verkligen. Spelarna själva är inte nöjda över hur det ser ut. Dom blir kritiska över sig själva när laget inte fungerar som det ska. Sedan kommer dom på att vi just nu är i en process och biter ihop och försöker sig på ett bättre resultat i nästa match.
Inget lag i serien har vunnit sina första 5 matcher. Varje lag har förlorat när laget spelar dåligt/bra. Samt vunnit när dom spelar skit/kanon. Vi är ett mittenlag. Vi kommer norpa en Play-in och det är iallafall jag nöjd med. 3 vinster på 5 matcher!!