1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2383031

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Som någon annan här inne skrev så kommer det att visa sig de närmsta 5-6 matcherna vilket lag vi är.
Får vi ”betala tillbaks” de poäng som JJ fixat åt oss hittills eller kan vi komma ihop oss, rätta till uppspelen och börja åka mer skridskor i alla moment och göra vad som krävs för att nypa poäng mot lag som Saik, Örebro, Leksand, malmö och luleå.
Hittills är starten inte nämnvärt bättre än ifjol poängmässigt och torskar vi de två närmsta omgångarna kommer flashbacksen från fjolårets oktobermånad att hålla många vaken om nätterna.

Hoppas att man kan dra nytta av underdogläget närmsta matchen och sno 3 poäng av ett på förhand omöjligt lag.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Fullständigt älskar att Ante står på sig i presskonferens, Vi möter ett otroligt bra lag med nu måste domarna vakna, jävla sopor.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.