1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614821 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2384491

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
DenRöda: Känner samma. Själv hoppas jag att man slipper sitta och hoppas att matchen är över redan efter 10 minuter.
Då har jag inte bara förra årets trauma i åtanke, utan det spel vi faktiskt visat upp nu i inledningen. Skellefteå spelar en totalhockey och tar vi inte kampen idag så kommer det bli en lååång afton ikväll.

Läste nån som skrev att det var flertal spelare som faktiskt inte delat ut en enda tackling än så länge denna säsong, då är Hartmann en av dem. Kan det verkligen stämma?
I så fall bekräftar det ju bara känslan av att vi aldrig får momentum och kan behålla tryck i offensiv zon.
Tar vi upp kampen ikväll så K A N det gå... Liten chans, men kanske...

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Sputnik: Vi alla vet också att årets upplaga av Timrå kan slå alla lag. Vi spöade ju Frölunda med vårat BoxPlay hihi!. Nä man ska såklart inte sväva iväg. Allt är ovisst. Vi kan likagärna slå Skellefteå med 5-1 som tvärtom. På förhand tror jag denna match kan bli rätt rolig för utomstående supporter.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.