Däremot hoppas jag på ett jävligt bra spel och att Timrå faktiskt står upp emot SAIK hela matchen. Att laget tar steg i sin process. Då köper jag en torsk borta mot Skellefteå i omgång sex. Däremot skulle det vara själsdödande med 5-0 efter första och sedan ett SAIK som spelar av skiten.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Däremot hoppas jag på ett jävligt bra spel och att Timrå faktiskt står upp emot SAIK hela matchen. Att laget tar steg i sin process. Då köper jag en torsk borta mot Skellefteå i omgång sex. Däremot skulle det vara själsdödande med 5-0 efter första och sedan ett SAIK som spelar av skiten.