Skellefteå är bra, men jämför man med förra säsongen så hade vi bättre spel mot dem än mot Färjestad och vi vann även en match (när de förvisso hade många borta). Det är märkligt hur vissa lag passar andra bättre relativt sett. Vi vann ju även mot Luleå som spelade final. Så man ska kanske inte stirra sig blind på att t.ex Skellefteå spöar Färjestad i två raka och tro att de är ännu svårare. Men det gäller ju såklart att spela på topp om det ska bli poäng.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.