Marcus: Ungefär samma sak som hände oss i Gavlerinken. Minns inte vilket år det var.
Vi fick inte ta in Jumboflaggorna i arenan för att pinnarna kunde användas som slagvapen. Vi frågade vem dom trodde skulle börja slåss med ett 4 meter långt plaströr???". Enligt vakten så hade styrelsen sagt ifrån. Dom ville säkert att Brynäsklacken skulle synas mer än oss.
Säkert var det av samma orsak som HV-fansens trumma blev bortplockad från läktaren. Djurgårdsklacken skulle höras mer.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Minns inte vilket år det var.
Vi fick inte ta in Jumboflaggorna i arenan för att pinnarna kunde användas som slagvapen. Vi frågade vem dom trodde skulle börja slåss med ett 4 meter långt plaströr???". Enligt vakten så hade styrelsen sagt ifrån.
Dom ville säkert att Brynäsklacken skulle synas mer än oss.
Säkert var det av samma orsak som HV-fansens trumma blev bortplockad från läktaren. Djurgårdsklacken skulle höras mer.