1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2384624

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Hassan: Han kom upp på tal här för några veckor sen, om det är samma. Svart keps/basker, reflexväst, stora jävla handskar som inte kunde ha en fiber tyg kvar efter hans klappande. Skrek alltid ner i handskarna. Svårt att höra vad han sa alltid men avslutades med ”TIMRÅ” ofta. Ofta när övriga arenan var helt tyst. Vi kallade honom Bernt, vet inte vad vi fick det ifrån faktiskt. Förmodligen checkat ut från jordelivet, trist.
Uppladdat:

500x0-4142b831-8e1c-4a94-9094-cf10a1ef89d6.jpeg


Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
{9908}: Kanske, men det har väl å andra sidan funnits en del legender genom åren som förgyllt vardagen för oss alla. Älskar akustiken i vår nuvarande hall men den ger inte samma utrymme för gaphalsar att vädra sina åsikter det måste man nog erkänna

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Tror vi att Rautio får stå sin första match i dag eller på lördag?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.