Inlägg: 2385700
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Söderöver: Lindström kommer alltså bakom Lander, när han följer sin gubbe in mot mål ca 2-3 sekunder efter tekning. Sen har vi hela sekvensen med yxhugg med ryggen mot mål, studs på Timråklubba, båge in mot mål som Lindström slår till på volley i farten mot mål. Att Lander ska uppfatta denna situation när han redan följer en annan spelare tycker jag är EXTREMT höga krav. Mål kan ske utan att någon måste vara syndabock. De 3 innan hade alla syndabockar tex.
Vill du att jag ska lägga upp bilder på situationen?
Men alltså vad är din poäng? Ska man inte försöka fokusera på att vi har 46 matcher kvar och att spelet måste sättas då det är mycket poäng kvar att spela om? Vad i din extremt nobla inställning är det som gör den eftersträvande och icke loseraktig? Ska vi bara lägga oss ner, erkänna att laget suger hästkuk och inte jobba på lagdelarna?
Intressant att du är så mån om publiken med. Att lagets spel kommer göra att vi tappar publik. Så är det förvisso. Men du ser inga farhågor i att bara såga vid fotknölarna, nästan göra narr av laget bidrar till en mentalitet som gör att flera inte vill gå på matcherna?
Vill du att jag ska lägga upp bilder på situationen?
Men alltså vad är din poäng? Ska man inte försöka fokusera på att vi har 46 matcher kvar och att spelet måste sättas då det är mycket poäng kvar att spela om? Vad i din extremt nobla inställning är det som gör den eftersträvande och icke loseraktig? Ska vi bara lägga oss ner, erkänna att laget suger hästkuk och inte jobba på lagdelarna?
Intressant att du är så mån om publiken med. Att lagets spel kommer göra att vi tappar publik. Så är det förvisso. Men du ser inga farhågor i att bara såga vid fotknölarna, nästan göra narr av laget bidrar till en mentalitet som gör att flera inte vill gå på matcherna?
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Söderöver: hamnar de här laget efter från börjar blir de jobbigt. Timrå är inget lag som börjar rada upp treor.
Laget spelar dynghockey.
En period i taget är relevant om man vill vinna. Desperation och vilja. Att se 46 kommande matcher där man möts av motgångar av domare och bra motståndare som vill mer kommer bli 46 roliga omgångar för supportrar, sådana som säljer väldigt dåligt med biljetter och bara skyndar på förfall…
Den mjuka toleranta synen är för mig motsatsen till verkliga krav på vinster.
Därför ser jag den som losermentalitet.
Jag säger inte att det inte är korrekt bara att signalerna är: men det löser sig det är mycket kvar!
Det brukar vara ett förlorande koncept.
Om det finns få positiva detaljer så finns det få anledningar att inte kräva ändringar.