+ 2
Inlägg: 2385705
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
{9908}: om du uppfattar min kritik mot laget och dess insats som en önskan att vi ska lägga oss ner ner och inte jobba på lagdelar så är det inte bara språk som skiljer oss åt!
Då lever du i en annan värld.
Nej jag ser inte de farhågorna! Jag lever inte med illusionen att min syn på vad som är ok att bjuda på i Timrådressen avgör om folk betalar inträde eller stannar hemma.
Lagets prestationer speglar biljettförsäljningen dock…
Eftersom de flesta som går och betalar inte har Timrå IK tatuerat på sin kropp…
Minskat intresse betyder minskade intäkter.
När man inte får in tillräckliga medel så blir det tungt.
Timrå hör inte till de föreningar/bolag som har stort eget kapital. Jag är realist i den aspekten inte domedagsprofet.
Du får väl lalla in bilder här om du kan det! Varsågod!
Skellefteå spelaren som ”yxar” in pucken på Timrå kassen är först på puck klart! Han hinner vända upp vid sargen och knacka pucken på mål. Båda Timrås backar har sin gubbe Lander har inte sin.
Enkelt…
Det är så man torskar. Man jobbar inte färdigt situationerna utan chansar på att det löser sig.
Då lever du i en annan värld.
Nej jag ser inte de farhågorna! Jag lever inte med illusionen att min syn på vad som är ok att bjuda på i Timrådressen avgör om folk betalar inträde eller stannar hemma.
Lagets prestationer speglar biljettförsäljningen dock…
Eftersom de flesta som går och betalar inte har Timrå IK tatuerat på sin kropp…
Minskat intresse betyder minskade intäkter.
När man inte får in tillräckliga medel så blir det tungt.
Timrå hör inte till de föreningar/bolag som har stort eget kapital. Jag är realist i den aspekten inte domedagsprofet.
Du får väl lalla in bilder här om du kan det! Varsågod!
Skellefteå spelaren som ”yxar” in pucken på Timrå kassen är först på puck klart! Han hinner vända upp vid sargen och knacka pucken på mål. Båda Timrås backar har sin gubbe Lander har inte sin.
Enkelt…
Det är så man torskar. Man jobbar inte färdigt situationerna utan chansar på att det löser sig.
+ 7
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Orkar inte vältra mig i allt som inte funar.
Tar fram några positiva iakttagelser:
-Walli
-O.J.
-Berguven. Känns som det är en tryggbesättning i kassen.m
Tar fram några positiva iakttagelser:
-Walli
-O.J.
-Berguven. Känns som det är en tryggbesättning i kassen.m
+ 4
Vill du att jag ska lägga upp bilder på situationen?
Men alltså vad är din poäng? Ska man inte försöka fokusera på att vi har 46 matcher kvar och att spelet måste sättas då det är mycket poäng kvar att spela om? Vad i din extremt nobla inställning är det som gör den eftersträvande och icke loseraktig? Ska vi bara lägga oss ner, erkänna att laget suger hästkuk och inte jobba på lagdelarna?
Intressant att du är så mån om publiken med. Att lagets spel kommer göra att vi tappar publik. Så är det förvisso. Men du ser inga farhågor i att bara såga vid fotknölarna, nästan göra narr av laget bidrar till en mentalitet som gör att flera inte vill gå på matcherna?