1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2387872

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Tänker på bortais alltså. Att verkligen vara noggranna med att det viktigaste där är inte att spela hockey a la CCCP. Ta några grissegrar på bortais som höjer lagmoralen!

På hemmaplan är det en annan femma, där får vi gärna bli bortskämda med finlir. 🤩

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Det vore såklart behändigt att vinna till vilket pris som helst och med alla medel. Men, Timrå IK är i den andra änden av spektrumet - Passa pucken minst 14 gånger innan den går i mål och så en "toe-drag" på det.

Vackert och magiskt men allt annat än cyniskt.

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det gäller att hålla koll på Hrivik framförallt. Vilken nedtagning med klacken på skridskon senaste och frispelade en annan till mål senast även om det var lite tur också.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer