{297}: Den där "klacken" i Timrå ljudade inte märkvärdigt när ni mötte Tingsryd i HA för några år sedan vill jag minnas. Krävdes 2 säsonger i SHL för att faktiskt lyckas halvfylla arenan i zäta-land.
Gurkan: Hög svansföring från dig med tanke på att supporterkulturen i Övik är stendöd. Våra supportrar överröstade era varje gång vi möttes i HA i er arena, även när vi låg näst sist, bakom Sundsvall och Ohre spikade igen i Fjällräven.
Alternativ historieskrivning verkar vara en paradgren i Nolaskogs.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...