1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2388733

Sv: Apropå nånting...
Gurkan: Hög svansföring från dig med tanke på att supporterkulturen i Övik är stendöd. Våra supportrar överröstade era varje gång vi möttes i HA i er arena, även när vi låg näst sist, bakom Sundsvall och Ohre spikade igen i Fjällräven.

Alternativ historieskrivning verkar vara en paradgren i Nolaskogs.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: "Våra supportrar överröstade era". Bubben det är subjektivt, om man faktiskt kollar på siffror (vilket är komplicerat för nån från Sundsvallstrakten) så har MoDo haft mer publik samtliga säsonger vi båda var i HA. Ganska pinsamt att du nu äntligen kan känna att ni har mer publik när ni är i SHL. Men som sagt det tog ett år för er i högsta ligan för fylla lite mer än hälften.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...