DenRöda: Tittar man på lite mer avancerad statistik så var Timrå ett mycket bättre lag igår. Högre xG. Leksand överpresterade medans vi underpresterade. Fortsätter vi såhär, så kommer vi öka all typ av statistik och storstjärnorna i vårat lag kommer hitta rätt framför mål. Vi kommer klättra i tabellen. Fanns flera tillfällen igår där Dahlén-Pettersson hade mycket fina kombinationer. Synd bara att det inte kunde leta sig in i mål.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Fortsätter vi såhär, så kommer vi öka all typ av statistik och storstjärnorna i vårat lag kommer hitta rätt framför mål. Vi kommer klättra i tabellen. Fanns flera tillfällen igår där Dahlén-Pettersson hade mycket fina kombinationer. Synd bara att det inte kunde leta sig in i mål.