+ 3
Inlägg: 2389756
Svarskommentarer
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Zäta75: Backfokus:
- Sheriffen ser man med blotta ögat är dominant(tänk om han hade ett vapen i släggan också, då jäv..., har kommit till många bra skottlägen sista matcherna)
- Strömberg gjorde klart bästa matchen av de jag sett
- Erixon utan onödiga/billaga utv är riktigt habil
- Lalle ställde till det för sig någon gång för mycket för min smak men "ska" också spela med högre risk än många av våra andra backar
- Eronen får jag inte riktigt grepp på, lite svårbedömd, men för mitt otränade hockyöga känns det som han bidrar i nivå med Filuren ifjol.
- Stenqvist gillar jag ich det känns som det finns potential i honom Lite mer fys på honom och det kan bli riktigt, riktigt bra.
Övrigt: JayJay, nu tar man(jag) för givet att han ska spela på den här nivån, landslagsklass!
- Sheriffen ser man med blotta ögat är dominant(tänk om han hade ett vapen i släggan också, då jäv..., har kommit till många bra skottlägen sista matcherna)
- Strömberg gjorde klart bästa matchen av de jag sett
- Erixon utan onödiga/billaga utv är riktigt habil
- Lalle ställde till det för sig någon gång för mycket för min smak men "ska" också spela med högre risk än många av våra andra backar
- Eronen får jag inte riktigt grepp på, lite svårbedömd, men för mitt otränade hockyöga känns det som han bidrar i nivå med Filuren ifjol.
- Stenqvist gillar jag ich det känns som det finns potential i honom Lite mer fys på honom och det kan bli riktigt, riktigt bra.
Övrigt: JayJay, nu tar man(jag) för givet att han ska spela på den här nivån, landslagsklass!
+ 5
Skjuter man 30 skott på mål bör man åtmistone göra 1-2 mål. Armalis storspelade tyvärr igår.