1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2389807

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Hockeyleksing: Alltså jag kan bara uttala mig om det jag sett, vilket är Timrå. Vi har tagit vissa onödiga utvisningar och spelat stora delar av flera matcher utan puck. Så att vi ligger på minus är inget konstigt utifrån hur det sett ut på isen. Gällande HV har jag ingen aning eftersom jag inte sett deras matcher.

Det man dock kan konstatera är att vi straffats väligt hårt av domarna i inledingen av säsongen, och jag hoppats att det blir ändring på detta.

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Håkkybåkky: Huvudkontoret i Stockholm är väl fortfarande butter över att vi nollade Surgårn

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.