Hassan: ja nu får vi se vilken sportchef som vi har rekryterat. Kapanen fick ju i princip ärva ett färdigt lag, och det är klart att han har egna ideer! Spännande att se vilka!
Tom Topp: Ja och i grund och botten kan jag inte klaga då jag kände att vi aldrig skulle förlängt med LaLeggia i första hand, för den lönen han besitter alltså. Vi får hoppas att Kapanen har ett ess i rockärmen! Än så länge kan vi ju inte döma ut honom i allafall innan han ens fått visa vad det blir för spelare in.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.