1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2392077

Sv: Apropå nånting...
In Kapanen We Trust.

Jo tjena litegrann…

Läktarproffsen slår just nu alla rekord i reaktioner.

Tydligen sitter Ante, Kapanen & co och sorterar inlägg från HS, Facebook och andra forum för att klokt hitta och hantera en plan framåt. Tydligen är någon med signaturen ” Gun, hockeymorsa från Kovland”, den vars strategi man efter ca. 2800 kommentarer och inlägg den man i huvudsak nu väljer att följa.

Signaturen ”Vi ska inte ha spelare under 1.90 och under 100 kilo” föll visst på målsnöret i den rödvita ”polska riksdagen”.

Passionen att älska Timrå IK är inget man skojar bort.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: ”Vi ska inte ha spelare under 1.90 och under 100 kilo”
Detta skriver jag under på! Vill ha mestadels stora spelare som kör över motståndarna! ;) Laleggia är för liten HV kan gärna ta honom ;)

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Noterar att Kapanen börjat följa Gun på instagram

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.