+ 3
Inlägg: 2393153
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
{297}: Japp, 0-0 efter första är mkt bra för oss. Vi får ner tempot på Luleå på ett bra sätt.
Vi får tyvärr inte ner så många spelare i anfallszonen när vi kommer framåt.
Rautio känns lite släpphänt och fladdrig.
Lundin hänger inte med.
Wedin behöver vakna nu.
Lander en gigant över hela banan. Jisses vad bra han är.
Vi får tyvärr inte ner så många spelare i anfallszonen när vi kommer framåt.
Rautio känns lite släpphänt och fladdrig.
Lundin hänger inte med.
Wedin behöver vakna nu.
Lander en gigant över hela banan. Jisses vad bra han är.
+ 5
Hur som helst. 0-0 borta mot Luleå är väl helt ok. Rautio gör en väl godkänd period men Luleå är så klart några snäpp vassare än oss. Men som så många gånger tidigare så skapar vi absolut noll press i anfallszon och man vinner inte många perioder när man skjuter 2 skott på mål.