1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2393164

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
sargad: Vi måste hitta en sätt att anfalla med hela laget. Nu får Luleå spela runt i vår zon alldeles för länge och orken till samlat anfall försvinner.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
{7043}: WALLI THE TAAAAANK!!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
{7043}: Något verkar fel med våra byten generellt. Det är sällan vi lyckas ha 5 man på isen utanför egen zon utan att någon är inblandad i ett byte. Om de är för korta, för långa eller bara dåligt synkade mellan backar och forwards vet jag inte.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
Ok,vi håller ihop det rätt hyfsat defensivt. Nu är frågan om vi kan lyfta spelet och få till någon form av offensiv också?
Eller ska vi fortsätta att försöka tråka ut dom? Lär knappast gå, Lule har tråktålamod i sitt DNA.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
Pääjärvi i hockeystudion: ”Sjukt kul att komma hem!”

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
{7043}: tycker Timrå spelar ängsligt i anfallszon. Man är rädd för att gå in i närkamper och spelar väldigt avvaktande. Ser ut som att man har alldeles för stor respekt för Luleå.

Lyytinen har inte gjort bort sig än iallafall.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
mm i krysset dahlen
ej mål = solklart

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.