{7043}: Wedin har inte varit mer än pucktransportör hittills den här säsongen och det verkar som att han inte kan mer än så. Givetvis kan han mer än så och som du säger behöver vi jobba för att få igång honom. Frågan är om det räcker att ge honom tid att spela för att komma igång?
{7043}: Hade jag haft svar på den frågan så hade jag skickat in Molinder i en drickakyl för en period och stått på bänken själv och vrålat. Hoppas verkligen att Wedin kommer igång snart, han behövs!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.